Skip to main content

සාරි ජැක

sinhala wal katha
අද sinhala wal kathava මගෙන්.මේක උනේ අවුරුදු එක හමාරකට විතර කලින්.හවස් වෙලාවක මම class ඇරිල ගෙදර එන ගමන්.ගාල්ලෙ #### සර් ගෙ chemistry පන්තියට ගිහින් තමයි ආවේ.එදා පොඩි වැහි ගතියකුත් තිබ්බ ඒ නිසාද මන්ද මාතර ගාල්ල බස් එකේ වෙනදට වඩා මාර විදියට ලෝඩ් එක වැදිල තිබ්බ.
මාත් මරෙන් පොරෙන් යන්තම් බස් එකට නැග ගත්තෙ.කොහොම හරි පුඩ් බෝඩ් එකේ තමයි එල්ලෙන්න උනේ. වැටෙන්න ඔන්න මෙන්න තියා එල්ලිලා ඉද්දිම බස් එක ඇද්දුව. කොන්ද කෑ ගහනව උඩට නගින්න නගින්න කියල.නන්ගින්න තියා ඇගිල්ලක් වත් ගහන්න ඉඩ නෑ බස්. එකේ.
මේ අතරෙ අවුරුදු 27ක විතර සාරියක් ඇද ගත්තු අක්ක කෙනෙක් බස් එක්කේ එල්ලෙන්න පුල් ට්‍රයි එක දෙනව.ලස්සන සුදු ටොයිස් කෑල්ලක්.මෙයා බස්සෙකේ එල්ලෙන්න ගිහින් වැටුනොත් පවු නිස මම ඉඩ දීල යන්තම් එයාව පුඩ් බෝඩ් එකට දාගත්ත.
sinhala wal katha
බස් එක පිටත් උනා. මට මිහිරි ඇපල් සුවදක් වගේ දැනෙන්න ගත්ත.ඒක ආවේ අර කලින් නැගපු අක්කගෙන්.එයාගෙ සෙන්ට් එක මාර සුවදයි.ඒක තමයි මට දැනුනෙ. අක්ක හිටියෙ ෆුඩ් බෝඩ් එකේ මම හිටපු පඩියට උඩින් එකේ. මට පේන්නෙම එයාගෙ රවුම් පුක.she was very sexy in sinhala wal katha.
මාරම සෙක්සි ගතී. කොකා කෝලා බෝතල් ශේප් එක සුපිරියටම තියෙනව.මාර ෆිගර් එකක් තිබ්බෙ. කොහාටත් දන්නෑ මෙයා යන්නෙ.කොහේට ගියත් කරන දෙයක් දැන්ම කරන්න ඕන කියල මගේ හිතට ආව.
මම හිමින් සැරෙ උඩ පඩියට කකුලක් තිවු දැන් එක කකුලක් යට පඩියෙ.අනිත් එක ඊට උඩින් පඩියෙ. උඩින් තියපු කකුල අර අක්කගේ කකුලෙ ගානට ගෑවෙනව. එයා ඇදන් හිටපු සිල්ක් සාරිය නිසා මාර සනීපයක් දැනුනෙ.
මම තව ටිකක් ඉස්සුනා.ඉස්සිල මගේ පයිය එයාගෙ පුකට තියල පොඩ්ඩක් තද කලා.
එයා එක පාරටම මගේ පැත්ත බැලුව.මම හිතුවෙ බනීවත්ද කියල.එහෙම උනොත් නම් මාර ලැජ්ජව වෙන්නෙ බස් එකේ.
ඒත් එය එහෙම කලේ නැහැ. මට නෝන්ජල් හිනාවක් දාල අහක බලා ගත්ත.මාර සෙක්සි පෙනුමක් එයාට තිබ්බෙ. මට තේරුන එයාගෙන් ප්‍රශ්නයක් නෑ කියල.මම දිගටම පයිය එයාගේ පුකේ තියාගෙන ආව.අක්කගෙ පුක පුලුන් කොට්ටයක් වගේ තද කරන්න කරන්න එබෙනව.මාර ආත. මගේ පයිය දැන් යකඩෙ වගේ නැගල.
මේ අතරෙ බස් එක හෝල්ට් එකක නැවැත්තුව.එතනින් ටික දෙනෙක් බැස්සට පස්සෙ අපට බස්සෙකෙ උඩට නැග ගන්න පුලුවන් උනා.
අර අක්ක මගේ දිහා බලල හිනා වෙල බස් එකේ සෙනග වැඩිපුර හිර වෙලා ඉදපු තැනකට ගියා.හරියට මට ආරාදනා කරන්න වගේ.මාත් ලැබුනු චාන්ස් එකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්න හිතාගෙන එතන්ටම ගිහින් ජැක ස්ථාන ගත කලා.
දැන්නම් මට හොදටම නැගලයි තියෙන්නෙ.අක්කගෙ සාරිය පලාගෙන යන්න තරමටම. මම හිමිහිට සෙනග මැද්දෙන් එයාගෙ සාරිරෙ දාරයක් අල්ල ගත්ත ඊටපස්සෙ හිමින් හිමින් එයාගෙ බඩ අත ගාන්න පටන් ගත්ත.මමකෙල්ලට කිති කැවිලද කොහෙද එහෙට මෙහෙට ඇබරෙන්න ගත්ත. එයාගෙ ලගින් ආපු ඇපල් සුවද මාව තව තවත් වල්මත් කලා.
මම එක ඇගිල්ලකින් එයාගෙ බුරිය වගේ අත ගාල තව ඇගිල්ලක් බුරිය ඇතුලට ගැහුව.
බුරිය ඇතුලට ගහපු ඇගිල්ල මම රවුමට කැරකෙවුව. ඒගමන් එයාගෙ බඩත් අතගාන්න මම අමතක කලේ නැහැ. මේහෙම කරද්දි එයාට නම් දැන් හොදටම මෝල් වෙලා කියල මට තේරුන.
I entered fingure-sinhala wal katha
මම තවත් පයිය පුකට තියල තද කලා.ඒ ගමන් බුරියෙ ඇගිල්ල ගහගෙන ඉදපු අත මම එයාගෙ සාරිය අස්සට ඔබල නන්ගිව හොයන මෙහෙයුම පටන් ගත්ත.මම එයාගෙ පැන්ටි දාරය අතරින් හිමිතට අත යැවුව.ඒක මයිල් සේරම ශේවු කරපු ක්ලියර් හුත්තක්.
මම ටික වෙවාලවක් හුත්ත අතගාන කොට සාරි අක්ක වේගෙන් හුස්ම ගන්න ගත්ත.මම එයාගෙ මෑ මලට ආතල් දෙන්න ගත්තෙ ඊට පස්සෙ.මෙන්න මේකිට ලාවට කෙදිරියක් දාන්න ගත්ත.මම බය උනා කාටවත් ඒක ඇහෙයි කියල. මේකිට හොදටම මෝල් වෙලා. තව ටික වෙලාවක් හිටියොත් බස් එකේම උන් දැන ගන්නව මේකිගෙ කෙදිරිය නිසා.
ඒක නිසා මේකිට ඉක්කමනටම ඕර්ගසම් එක දෙන්න හිතාගෙන මම ඇගිල්ල ගැහුව හුත්ත ඇත්ලටම.පොඩක්ක එහෙම හොලවල ඊට පස්ස්සෙ මැද ඇගිලි දෙක පුසි එක ඇතුලට යවල කෝනය වෙනස් කරල ඇල්ලුව G spot එක. ඒක අල්ලලගෙන දෙතුන් සැරෙයක් එහෙට මෙහෙට කරද්දිම.මේකි වෙවුලනව කියල මට දැනින.හයියෙන් හුස්ම ගන්න වත් එක්ක. මේකි බලෙන්ම වගේ මගේ පයියට තව තවත් පුක තද කාලා.
අම්මට සිරි දැන් මේකිට හොදටම මෝල.මගේ පයියත් දැන් එක අතකින් අල්ලගෙන.
මම ටිකක් වටපිට බැලුව කවුරුවත් බලාගෙනද කියල. සෙනග නිසා කාටවත් පේන්නෙ නෑ.

මට තව ටිකක් G-spot එකට ආතල්  දෙන  ගමන් අනිත් අතින් හෙමීට මේකිගෙ ගැටයක් අතගාන්න ගත්ත.ආතල් එකේ තරම කියනවනම් මේකිගෙ ගැට දෙක දැන් ගෝව ගෙටි වගේ පිම්බිලා ගල් වෙලා ගිහින්.
ඒ උනත් තාව මේකිට යන පාටක් නෑ. මටනම් දැන් යන්න කිට්ටුත් වෙලා.
මේක හරියන්නේ… මම එක සැරේ මැද ඇගිලි දෙක G-spot එකේ ගහගෙන ඉන්න ගමන් මෑ මල මහපොට ඇගෙල්ලෙන් මිරිකව අල්ල ගත්ත.ඊලගට දෙකටම එක සැරේ ආතල් දෙන්න ගත්ත. වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ මගේ අතට උනුසුම් දෙයක් ගලාගෙන යනව වගේ දැනුන.
ඊට පස්සෙ ඒකි මගේ පැත්තට හැරිල හිනා වෙලා ඇහැක් ගැහුව. මාත් ඇහැක් ගැහුව.
එදා එයා මට එයාගෙ visiting card එක දුන්න.අපි ඊට පස්සෙ කීප දවසක්ම වැලිගම පැත්තෙ හෝටල් කීපෙක ආතල්  ගත්ත.Hope more Sinhala wal katha

Comments

Popular posts from this blog

වෘත්තීය ජැක් ගසන්නෝ.

මම නම් මචන්ල ඉස්සර ජැක් ගහන්න ඇබ්බැහි වෙලා වගේ හිටියෙ. A/L කරන කාලෙ.   :-\ මම උඩේ පන්ති යන ටයිම් වලට බස් කට කපල කෙල්ලො.., කොල්ලො විතරක් නෙවෙයි අන්කල්ලත් ජැක ගහන්නම බලන් බස් එකට නගින් උන් ඉන්නව.  8) ඒ අතර කෙල්ලො පිරිසකුත් ඉන්නව ජැකක් සෙට් වේවීදෝ කියාගෙනම බස් එකට නගින්. වෘතීය මට්ටමෙන් ජැක් ගහන පොරවලුත් මන් දැකල තියෙනව. උන් මාතර-වැලිගම වගේ කට කපල A/L කෙල්ලො පිරෙන බස්වලට නගින්නෙ සරම ගහල. බස් එකේ මැද හරියට පට පට ගාල නැගල.බස් එක ලෝඩ් වෙද්දි හොද පුකක් හොයන් හේත්තු වෙනව. ………….ජැක් කාරයො බස් එකේ ඉස්සරහින් තමයි නගින්නෙ.   මං දවසක් Bio clz එකට යන්න මාතර බෝදිය ලගින් බස් එකට නැග්ග.එතන හෝල් එකෙන් A/L උන් ගොඩක් බස් එකට නගිනව. බස් එක ආයෙ ටින් කලා වගේ තමයි. ඔන්න මාත් ජැකක් ගහන්න හිතන් ලයින් කෙල්ලෙක්ව නෝට් කරන් ඒකිගෙ පස්සෙන්ම තමයි බස් එකට නැග්ගෙ. ඒකි ඩෙනිමක් ගහල හිටියෙ. හෝල්ට් එකේදි මන් ඒකිට පොඩි ලයින් එකක් දුන්නත් එක්ක. ඒ නිසා මට එච්චර මෙවුව එකක් ආවෙ නෑ,කෙලින්ම ඒකි හිටගෙන හිටපු තැනටම ගිහින්.ඒකිගෙ පිටිපස්ස පැත්තෙන් හිටිය. ඒකි පට්ට සුදු කිරි ටොයිස් කෑල්ලක්.පුක වගේම ගැටත් පට්ට  :-* බෝල පුක ඩෙනි

ඒ කාගෙද අයියෙ කාගෙද තොගෙ

ඔන්න AL results එනකල් පොඩි dip එකකට ගියා ඔය වෙන කොට නන් මගෙ xx හොදට පදම් වටේ ගියෙ නැතත් ඉන්න දෙතුන්දෙනාගෙන් හොදට වදිනවන්නෙ මායි යාලුවො දෙන්නෙකුයි class යන්න පටන් ගත්තත් උන් හැලුන මම class ඇරිල එන්නෙ තනියම ගොඩ්ක් වෙලාවට දවසක් දෙකක්  මට ජැකක් ගහපු අයිය කෙනෙක් අයියද අන්කල්ද මන්ද 40 ක විතර පොරක් මාත් එක්ක හෝල්ට් එකේ ආගිය තොරතුරු කතා කලා ඌ බැදල නෑ කොලබ වැඩ පොඩි ගෙයක් අරන් රෙන්ට් එකට ඉන්නෙ අපේ ගෙවල්වලට මෙහා එකම බස් එක යන පාරෙ මෙන්න දවසක් මම හෝල්ට් එකේ ඉන්නකොට මූ කාර් එකක ඇවිත් මට කතා කලා මාත් ඉතින් බස් වල චාටර් කන් නැතුව මේකෙ ගිහින් ඉතුරුටික බස් එකේ යනව කියල හිතන් කාර් එකේ නැග්ග නැගල ඇද්දුව විතරයි මූ මගෙ ඩෙනිමට උඩින් ගල අත ගෑව මම උගෙ අත අයින් කලා මොකෝ මල්ලි කැමති නැද්ද නෑ අයිය drive කන්නවනෙ ඒ කියන්නෙ අකමැත්තක් නෑ මම ලාවට හිනා වුනා මොකෝ මල්ලි යමුද අපේ ගෙවල් පැත්තෙ සැපක් ගන්න මම මොකුත් නොකිය බිම් බලා ගත්ත මේක ටික දුරක් ගිහින් කලින් මූ ඉන්නව කිවුව පාරට හැරෙව්ව මූ හොද පාටයි මගෙ උස ටිකක් මහත ඩයල් එකක් ඒ හැරෙව්ව වෙලාවෙ ඉදන් මගෙ පපුව ඩග් ඩග් ගානවපොර උන්ගෙ ගේට්ටුව ඇරිය පත ගේට්ටුවක් ඒත් ගෙදරනම් එච්ච