Skip to main content

ඒ කාගෙද අයියෙ කාගෙද තොගෙ

Image result for 3 sumඔන්න AL results එනකල් පොඩි dip එකකට ගියා ඔය වෙන කොට නන් මගෙ xx හොදට පදම් වටේ ගියෙ නැතත් ඉන්න දෙතුන්දෙනාගෙන් හොදට වදිනවන්නෙ මායි යාලුවො දෙන්නෙකුයි class යන්න පටන් ගත්තත් උන් හැලුන මම class ඇරිල එන්නෙ තනියම ගොඩ්ක් වෙලාවට දවසක් දෙකක් මට ජැකක් ගහපු අයිය කෙනෙක් අයියද අන්කල්ද මන්ද 40 ක විතර පොරක් මාත් එක්ක හෝල්ට් එකේ ආගිය තොරතුරු කතා කලා ඌ බැදල නෑ කොලබ වැඩ පොඩි ගෙයක් අරන් රෙන්ට් එකට ඉන්නෙ අපේ ගෙවල්වලට මෙහා එකම බස් එක යන පාරෙ මෙන්න දවසක් මම හෝල්ට් එකේ ඉන්නකොට මූ කාර් එකක ඇවිත් මට කතා කලා මාත් ඉතින් බස් වල චාටර් කන් නැතුව මේකෙ ගිහින් ඉතුරුටික බස් එකේ යනව කියල හිතන් කාර් එකේ නැග්ග
නැගල ඇද්දුව විතරයි මූ මගෙ ඩෙනිමට උඩින් ගල අත ගෑව මම උගෙ අත අයින් කලා
මොකෝ මල්ලි කැමති නැද්ද
නෑ අයිය drive කන්නවනෙ
ඒ කියන්නෙ අකමැත්තක් නෑ
මම ලාවට හිනා වුනා
මොකෝ මල්ලි යමුද අපේ ගෙවල් පැත්තෙ සැපක් ගන්න
මම මොකුත් නොකිය බිම් බලා ගත්ත
මේක ටික දුරක් ගිහින් කලින් මූ ඉන්නව කිවුව පාරට හැරෙව්ව මූ හොද පාටයි මගෙ උස ටිකක් මහත ඩයල් එකක් ඒ හැරෙව්ව වෙලාවෙ ඉදන් මගෙ පපුව ඩග් ඩග් ගානවපොර උන්ගෙ ගේට්ටුව ඇරිය පත ගේට්ටුවක් ඒත් ගෙදරනම් එච්චර ලොකු නෑ කාර් එක දාල දෙන්නම රින්ගුව ගේ ඇතුලට කොල්ලො උබට පරක්කු වෙනවනෙ ඉක්මන්ට වැඩේ පටන්ගමු නේද මූ මගෙ ඔලුවෙන් අල්ලන් කිස් කර කර බිතිතියටම හේත්තු කලා බිත්තියට හේත්තු කරල මූ තොල මරනව මාත් ඇරියෙ නෑ මම් මුගෙ ශර්ට් එකේ බොත්තන් ගලෝල උගෙ තන් ඉරුව මූ රජ සැපේ මම පොරව තල්ලු කරන් අනිත් බිත්තියට ගෙනිච්ච ඕන පිරිමියෙක් සැප වැටෙද්දි කොන්ට්රෝල් මම් ඌව බිත්තියට හේත්තු කල්ල කකුල් දෙක ලග ඇන තියාගන ශිප් එක ඇරිය ජොකා අස්සෙ පයිය පුපුරන්න වගේ
ගනින් කොල්ලො
ඔව් මහත්තය
මම් ජොකා පන්නල පයිය අතට ගත්ත දාඩිය ටිකක් ඇලෙන ගතියට ඒත් මෝල් වෙලා හිටපු මට ගානක් නෑ අතින් එකයි මහත එච්චර දිග නෑ මම ආස ටය්ප් නෙමේ ඕකෙන් කද්දි පුක පලන් යන්නෙ දිග එකකින් ඇතුල්ට බැහැල එන සුර සැප නෑ ටොපා පන්නල මම ලොල්ල පාර දෙන්න ගත්ත
හම්මේ කොල්ලො උබ නියම ලොල්ලෙක්නෙ
ගත්තගමන් මුට මගෙ හැකියාව තේරිල මම උගෙ කලිසම ගලෝල ඇට දෙකටත් හොද සුද්දයක් දීල ආයි බාන්ඩෙ මුලු කටේම ඔබාගන කටේ ඇතුල දෙපැත්තට වද්ද වද්ද සැප දුන්න ටිකකින් මේක මගෙ ඔලුවෙන් අල්ලන් හිකුව ලෙසටම මගේ කටේ
උගෙ හිකිල්ලට මාව උඩුබැලි අතට වැටුනා අයිය නැගපු බාන්ඩෙ මගෙ කටේ ඔබාගනම මගෙ ඇග උඩ ගොඩ උනා උගෙ බඩට මට හුස්ම ගන්නත් අමාරුයි සෙවලෙට ලව් ජූස් මික්ස් වෙලා කෙල එක්ක සැප කනේ මල්ලි කලින් බඩු යන්න වගේ ඉදපන් උබේ ඇදුම් ගලවන්න කියල අයිය මගෙ කලිසම සරස් ගාල ගැලේව
මල්ලි කැරි ගල් දෙක බන්. අයිය මගෙ කකුල් උස්සල කරේ තියන් ටිකක් වෙලා ගල් කැපුව මල්ලි මෙහෙම මදි වරෙන් කාමරේ බඩු තියනව අයිය මාව නැගිට්ටෙව්ව
හම්මට හුඩු පුක
අයිය මගෙ තට්ටම මිරිකුව
මම් ඉස්සර ඉදන් ගෙදට්ට හොරෙන් අක්කිගෙ අඩිඋස සෙරෙප්පු දාන නිසයි හොදට වදින නිසයි ඕන තැනක ලැජ්ජ බය නැතුව කලිසම ගලෝල පෙන්නන්න පුලුවන් පුලුවන් විදිහෙ පුකක් මට තිබ්බ මම යට නිරුවත් උඩ ටී එක පිටින්
ඒ බන් මේකට කීයක් අරිනවද කොල්ලො
පේනවනෙ අයියෙ ඕක පරිස්සම් කරගන්න නන් මට පිරිමි නැති ලෝකෙක උපදින්න වෙයි මාත් ගැම්මටම කිව්ව අයිය මාවත් අරන් කාමරේට ගියා අයිය ලාච්චුව ඇරල කොන්ඩම් එකකුයි ජෙල් එකයි අරන් කියනව අදනන් හුකනව මගෙ හිතේ තිබ්බ විදියෙ පුකකට
ඒ කාගෙද අයියෙ
කාගෙද තොගෙ
අයිය මාව මේසෙම දෙකට නමා ගන බාන්ඩෙ එබුව කිව්වත් වගේ පුක පලා පොල් හිටෙව්ව වගේ උනා බන් අව්ලක් නෑ මම් ඇස් වහන් හිටිය අයිය එක අතකින් ටී එක අල්ලන් අනිකෙන් පුකට ගගහ පයි පාර දෙනව හනික යමන් පුල්ලි ගොනෝ වගේ ඉන්න පොසිශ්ස්න් එකත් නිකන් මම නිකන් කරත්තෙ බැදි ගොනා අයිය කරත්ත කාරය වගේනෙ වදිනව තට්ටන් වල්ට තට තට ගාල අයුච් අහ් හ්ම්හ් ඕක මගෙ සුපුරුදු බීට එක ඔහොම ඇරල මුනින් අතට දාල අයිය පිටිපස්සෙන් නැගල හුකන්න ගත්ත ඇදේ අත් දෙක තියන් උඩ පැන පැන
ඔහොම සෑහෙන වෙලාවක් හුකද්දි මට තේරුනා අයියට බඩු ගියා කියල අයිය පයිය පුකේ තියෙද්දිම මගේ ඇගට බර වෙලා කන් පෙති ලොවන්න ගත්ත
මල්ලි ඔයාගෙ phone එකද රින් වෙන්නෙ
ඔව් අයියෙ
ඉන්න මම අරන් එන්නන්
කට් උනානෙ කවුද තේනු කියල කෙනෙක
තේනු මගෙ හොදම යාලුව ol වෙනකල්ම එක පන්තියේ පොඩි කාලෙ ඉදන් අපි ආප්පෙට සෙට් වෙලා හිටිය ඌයි මායි දෙන්නම කොල්ලො ගහන්න කැමතිනැති නිසා එකෙක් වත් පුකේ ඇරල නෑ. ඒත් සමහර වෙලාවට උටයි මටයි එකට තියල ගහල තියනව සමහරු ඒ වෙලාවට අපේ ෆිට් එක මාරයි දන්නවනෙ මෙහෙම සෙට් උන කොල්ලො තමන්ගෙ යාලුවට තම්න් ඉස්සරහ කව්රු හරි පුකේ අරිද්දි ඌ ගැන කොච්චර ගව් රවයක් ආදරයක් ඇති වෙනෙවද කියල
කමක් නෑ අය්යෙ මම පස්සෙ ගන්නන්.
හරි මල්ලිය යන් වොශ් එකක් දාන් එන්න
බාත්රූම් එකට ගියොත් ආයි මට පාර වදිනව මමත් මුට පුක දුන්නට ඊයෙ රෑ මම ගස් බදන් හුකා ගත්තෙ අපේ පන්තියේ හිටපු මේනකය මම නිදාගන්න ලෑස්තිවෙනකොට කෝල් කරල අපේ ගේට් එක ගාවට එන්නෙ කිව්ව ගෙදර ඔක්කොම නිදි මම ශේප් එකේ එලියට ගියා මොකෙක්වත් නෑ මෙන්න බොලේ මූ ගේට්ටුව වහල අපේ වත්තටත් රින්ගල
මොකෝ මේනක මේ රෑ උබ කටගොන්නක්
බීගන නේද
ආවෙද මේ බලපන්
අප්පටසිරි මුගෙ පයිය කලිසම ඇතුලෙ නහුතෙට නැගල
උබට පිස්සුද බන් මම මේ උබට කරදරයක්ද කියල බලන්න ආවෙ
ඇයි මට වලියක් නන් උබ ඇවිත් ගහන්නද.
එහෙම නෙමෙයි ඉතින්.
මේ බැරි වැඩ පැත්තකින් තියල උබට පුලුවන් දේ කරපන්
මෙන්න මේක ගනින්
මේනක තොට කියල තියනව නේද ඔයමලජරාව බීල ඕක මගෙ කටේ ඔබන්න එපා කියල
කටේනෙ එපා කිව්වෙ පුකේ ඔබන්නන්
ගෙදර අය ඇහැරෙයි බන්
කොහොමද ගෙදර අය එනකොට උබව මම මෙතන දෙකට නවල පුකේ අරිනකොට
ඒකනෙ
ඒක නිසා මෙන්න මෙහෙ වරෙන්
මේනකය මගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලන් මිදුලෙ අයිනකට අරන් ගියා
මගේම පන්තියෙ යාලුව මුට ඕන වෙලවෙ අපේ වත්තට පැනල මට හුකන්න මගෙ කොන්ඩෙනුත් අල්ලන් යනව හ්ම්
මේනකය මාව අපේ පිහිබිය ගහට හේත්තු කල්ල ටී එක උස්සල තන් උරන්න ගත්ත මූටත් මගෙ තන් උරන්න තියේ නම් වෙන මුකුත් නෑ පන්තියේදිත් මූ විහිලුවට වගේ උරනව මිරිකනව තේනුවටත් මට වගේම තමා ගොඩක් කොල්ලො ඉතින් පුක එහෙමත් මිරිකල හුකන්ඩ තිබ්බන් මේකට හුකනව හිකිල්ලක් කියල එහෙමත් කියනව ඒත් උන් දන් නෑ අපේ පුකවල් පිරෙන්න වදිනව කියල බෝයිස් ස්කූල් වල ඕවගේ ජෝක් නෝමල්නෙ මේනකය දවසක් දවල් පාර අයිනෙ මගෙ තන් උරනව දැකපු වාහනයක් නැවැත්තුව අපි දුවල බේරුනෙ කොලු කමට අපිත් කන්න වැඩ
මේනක තන් උරල මගෙ කලිසම ගැලෙව්ව මේනකය ඉතින් අමුවෙන්ම මට අරින එකානෙ ඒත් මූ බීල නිසා මම් කිව්ව මේනක ජෙල් නැති නිසා කෙල දාල පරිස්සමට කරපන් හරිද නැත්තන් ඇතුල ඉරිල යයි කියල
හරි බන්. මේක මගෙ පුකනෙ මේකට තුවාල කල්ල කොහොමද කිව්ව මේනක කිව්ව විදිහට කෙල දාල බැස්සුව
තිලින අවුලක් නෑ නේද
නෑ මගෙ පිරිමියො
ඔන්න එහෙනම් හිකුව
කියල දෙන්න ගත්ත මගෙ තන් මිරිකගෙන ඇගේ එල්ලීගන
මූ හුකන්න ගත්තට පස්සෙ එලෝ එලෝ හුක්න්නෙ පුක් ගගහ එහෙමෙහෙ ගෙනියනව
මේනක අරන් යන්න එපා බන් එක තැන ඉදන් ගහපන්කො
කොහෙද මුගෙ බේබදු කමට කියනදේ කනකට යන් නෑ
මම ටක් ගාල පිහිබිය ගහ බදා ගත්ත නැත්තන් මූ පුක් ගගහ පාර පුරා අරන් යයි වසල හමාරයි
සැර වැඩියි මුගෙ මේ රෑ කෑගහන්න කෙදිරිගාන්නත් බෑනෙ ඒකනිසා දරන්න බෑ මම කටින් සද්ද දැම්මෙ නැතුව තට තට ගාල තට්ටමට මුගෙ ගල වදින සද්දෙ ඇහෙනව
හොද වෙලාවට අල්ලපු ගෙදර තාප්පෙ අයිනෙ අපි. ඉන්නෙ ඒ ගෙදර අන්කල් දවසක් මට කාමරේ තියන් ගහද්දි. ආන්ටි කඩා පාත් උනා ගුටි පූජාවකින් මම පැන ගත්තෙ මම හිතුවෙ ජීවිතේම ඉවරයි කියල ඒත් ඒ පව්ලෙ නම්බුවට නෝන්ඩි කලේ නෑ මම දවස් දෙක තුනක් ඒ දිහාවත් නොබලයි ගියේ මේන් ආයි ඒ දෙන්නජෝඩු දාල යනව ඇරපු එකත් එක්ක ඉන්න හොදනම් ඇරගත්ත මම මොනාටද බදර් වෙන්නෙ කියල හිතන් මාත් ගානකට නැතුව හිටිය පස්සෙ ඇන්ටි මාව ගේටුව ඉස්සරහ නවත්ත ගත්ත මම හිතුවෙ කෑමක් තමා කියල නෑ දේශනයක් අපි පිරිමි ලමයි නිසා පිරිමි ලමයි කන්න වැඩ කරන්නලු පිරිමි ලමයි නිසා නේන්නන් මෙවුව කරන්නෙ ගෑනු ලමයි නන් වෙන දෙයක් තියනවනෙ දෙන්න අනික මෙව්ව අපි නාකි උනාම කරන්නද ඒත් මම මුකුත් නොකිය බිම් බලාන උන්න ආයි එහෙ එන්න එපා කිව්ව එදයින් එදා මම එහෙ ගියෙ නෑ ඒත් අන්කල්නම් අපේ දිහ ඇවිත් මට ඇරල යනව ඇන්ටි පුකේ අරින්න දෙන් නෑලු ඒකයි මට ගහන්නෙ ආන්ටිත් මේක දැනගත්තත්. අන්කල් අහන්නෙ නැති නිසයි එයාට්ස් පුක දෙන්බ බැරිකම නිසයි මුකුත් කියන්නෙ නෑ මටත් මොකෝ ඒකිට හුකන මිනිහමනෙ මට පුකේ අරින්නෙ මම තවත් ගැම්මට හිටිය ඒත් ඉතින් මේ සද්දෙ අපේ ගෙදරට හරි පාරෙ යන එකෙක්ට හරි අහුනොත්
ඒ මේනක සද්දයි බන් හිමින්
සද්දෙ උබෙ පුකේනෙ වේසියෙ
උබ ගහන හින්දනෙ ගොනෝ
ගොනා තෝනෙ ගොන් වේසි
උබනෙ ගොනා වගේ අයින්නෙ ආහ්
ඉදපන් කියල මේනකය පයිය. ඇතුල්ට දාල එක දිගට අරින්න ගත්ත
දැන්නම් සද්දෙ අඩුයි හිල ඒත් ඇතුල නෑ වගේ මම ගහ බදන් කද හපා ගත්ත
මේනක එකදිගට මට පුකේ ඇරල මගෙ හිලේම බඩු යැව්ව යවල කැරි සැප බන් තැන්කූ එහෙනම් අපි ගිය පුක හෝදන් නිදාගනින් කිව්ව උබ කියනකන් තමා හිටියෙ කියල මාත් මලෙන්ම කියාගෙන ගෙට ගියා ඔන්න ඔහොමයි ඊයෙ රෑ ගෙව්නෙ අද කෝකත් ක්ලාස් එනකොට මම ඊයෙ හුකාගත්තු තැන්ට ගිහින් බැලුව අප්පටසිරි ගහේ පොත්තක් එහෙම්පිටින් ගැලවිල කදේ දත් පාරත් හිටල ඒ මදිවට කකුලෙ ඇගිලිවලින් වලකුත් හෑරිල මූත් හුකක තියනව ඊයෙ හිකිලක් මට මෙහෙම ඉන්නව මදෑ මම් මට මාවම බදාගන්න හිතුන මාත් ගස් බදන් හුකාගත්ත කොල්ලෙක්නෙ හෙහ්
යිය බාත්රූම් ඉන්න අතරෙ මම් පොඩ්ඩක් ඇදට වෙලා ඉදගෙන හිටිය අයිය ඇවිදන් එන සද්දෙ ඇහුන අයිය නෙමෙයි මෙන්න බොලේ මහකලුසින්හලය වගේඑකෙක් කාමරේ දොරකඩ තට්ටෙ ගාපු පොයින්ට් එක තියපු අඩි හයක් විතර උස එකෙක් මම ෆුල් හොල්මන් මොකාද මේ අයියෙ අනුර අයිය බාත් රූම් එකට ගියා අයියෙක් නෙමෙයි බන් උබව බලන්නයි ආවෙ
යකෝ මූ මාව අරන් ආවෙ පෝලිමක් දම්මන්නද අරයකා ලගට එනව මට ඌව දැක්කම ආසයි ඒත් ඊට වඩා බයයි ෆිට් එකේ ඉන්න වෙලාවකනන් මාත් ඇබරෙන් නෑ
මම අල්ල වල්ල වහගන ඇදෙන් නැගිටල සීරුවෙන් හිට ගත්ත
කලිසමත් ගලෝල තියෙන්නෙ උබට හුකල ඌ නාන්න ගියාද
ඔ ඔව් අයියෙ මට ඉබේම කියවුනා
මම නිහාල් අනුරගෙ යාලුව උබව අදගේනව කියල මගෙ කාර් එක අරන් ගියා අනුර
යකෝ මේක මුගෙ කාර් එකද
ඔයාගෙ නම පොඩ්ඩො
තිලින
නිහාල් අයිය මට තොල දැම්ම තට්ටන් මිරික මිරික
ශා මරුනෙ කියල මාව අනිත් පැත්ත හැරෙව්ව
කැරි පුකක්නෙ අනුර අරන් ඇවිත් තියෙන්නෙ මාව ආයි කෙලින් හරවද්දිම ඒ යකා පයිය එලියට දාන්. මාව ඇද උඩ වාඩිකල්ල ඒක කටේ එබුව
මට කටඋත්තර නෑ සර්පය ගිලල වගේ මේක කටේ දාන් ඉන්ඩෑ මාත් දෙතුන් පාරක් සක් එක දීල පයිය අතට අරන් බැලුව මම ආසම විදිහෙ සාමාන්ය මහත දිග බාන්ඩයක් මට උගුරට කෙලත් ආව
මම මුලු පයියම දිවෙන් ලෙව කාල අයියගෙ කකුල් දෙක ලග දන ගහන් ඇට දෙක සූප්පුකල්ල ආයි පයිය කටේ දාගත්ත විතරයි අනුර අයිය. කාමරේට ආව
නිහාල් උබ ඇවිත් වැඩ පටන් ගත්තද බන්
ඔව් බන් පොඩි එකානියමයි ඒනිසා උබ එනකල් බලා ඉන් නැතුව කටට දුන්න
බලාපන්කො මූ ගන්න ගැනිල්ල
නිහාල් අයිය මගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලන් මම ගන්න දිහා බලාන අනුර අය්යත් එක්ක කතාව මට ගානක් නෑ මෙහෙම පයියක් ඉසාරහ දනගහන් ඉන්නකොට වෙන මොන සිහියක්ද ගෙට් එකේ බෙල් එක වැදුන අනුර අයිය සරමක් දාගන ගේට් එක පැත්තට ගියා ඔහ් තව එකෙක් වත්ද එහෙම උනොත්නම් ඉවර
හ්ම් මට දැන් ඕව හිතන්න හැටියක් නෑ දඩ බාන්ඩයක් මගෙ කටේ මම පයිය අතට අරන් වටේම ලෙව කාල කටේ ඔබා ගන්නව ඒක දිගායිනෙ
කොල්ලො නෑගිටපන්
අයිය මාව කිහිල්ලෙන් උස්සන් මේසෙ උඩ දැම්ම
හම්මෝ හයිය නියම පිරිමියෙක් මට හරි ආස හිතුන
නිහාල් අයියත් අනුර අයිය ගත්තු ලාච්චුවෙන්ම කොන්ඩම් එක දාන් ඒකෙ ජෙල් එක ගගා මට කියනව කොල්ලො පුකේ අරින්න යන්න උබට පුලුවන් නේද
මම බැහැයි කිව්ව කියල මූ දැන් නොහුකම ඉදී
මම ඔලුව වනල හිනා වුනා අයිය ඇවිත් මගෙ කකුල් දෙක කරට ගත්ත මම මේසෙ උඩුබැලි අතට වැටුන පයි රාජය මගෙ හිල දිගේ ඇතුලට ආව
හවූම්ම්ම්ම් අමාරුයි වගේ ඒත් මේක හිල දිගේ ඇදෙන්නෙ ආසම විදිහට කොච්චර අමාරු වුනත් මගෙ කකුල් කරට අරන් පිරිමියෙක් මට පුකේ හුකන සීන් එක දකිනකොට මාර හයියක් ආව නියම කොල්ලෙක් වගේ මුට ඇතිවන්න සැප දෙනව කියල
අයිය මගෙ එක කකුලක් පල්ලෙහා දාල අනික කරේ තියන් ගහන්න ගත්ත්
චකස් චක් චකස්
මගෙ පුකට වැදුනු සද්ද රෙකෝඩ් කල්ල ගත්තනන් නියම ඩ්රම් බීට් එකක් හදන්න තිබ්බ
අනුර අයිය කාමරේට ආයි ආව
මගෙ එකක් අරුගෙ කරේඑ අනික මේසෙ පයි පාර සැරට වදින කොට මම අනුර අයිය දිහා බලන් ආආහ් ආඅහ් කිව්ව ගේමට වගේ
අනුර අය්ය කලින් එනකොට මාව දනගස්සෝල කටට දෙනව දැන් මේසෙ උඩ දාන් පුකේඅරිනව එයත් හිතන්න ඇති එල කොල්ලෙක්වනෙ අරන් ඇවිත් තියෙන්නෙ කියල
ඒ උබ හුකන්නත් ගත්තද බන්
ඔව් බන් මේක තියන් ඉන්න බෑ
යකෝ මම ගෙනාවෙ උබයි ෆන් ගන්නෙ
උබ ඉතින් මුට හුකලනෙ නාන්න ගියෙ
නිහල් අයිය මාව කරට ගත්තබ මම කකුල් දෙක එයාගෙ ඉන වටේ දාන් බෙල්ල බදා ගත්ත දැන් මිනිහ මට උඩ දදා වැඩේ දෙනව රජ්ජුරුවෝ උඩයි උඩයි මට මාර ගති අනුර අයිය ශේප් එකේ අතමරනව මාත් පැන පැන හුකාගත්ත කොල්ලො බඩු යන්න. ආයි මෑන් මාව මේසෙ දාන් හුකල බඩු යැව්ව බඩු යවලත් පොර හිමීට හුකනව හම්මේ
කෝ බන් උබ බඩු ගිහිල්ලත් ගහන්නෙ මට දියන්කො අනුර අයිය නිහාල් අයියගෙන් මගෙ කකුල් දෙක ඉල්ලගත්ත මෙන්න එයත් නිහාල් අයිය හිකුව විදිහටම හුකන්න ගත්ත නිහාල් අයිය මගෙ කටට දෙන්න ගත්තත් ගන්න අමාරුයි උඩුබැලි අතට ඒ හරෝල ගහන් මුගෙ කටට දෙන්න
අනුර අයිය මගෙ කකුල් අතැරල මේසෙ උඩ නවල පැත්තෙන් ඇවිත් පුකේ හුකන්න ගත්ත මට දැන් නිහල් අයිය ලස්සන්ට කටේ හුකනව නිහාල් අයියගෙ දෙවනි බඩු ලොට් එක මගෙ කටේම විද්ද පැත්තට හිටිය නිසා ඒව බේරෙනව නිහාල් අයිය ටිශූ හොයන් ඇවිත් පිස්ස
දීල ඉවරද
ඔව් බන් බඩු ගියානෙ
එහෙනන් මූට මට ඕන විදියට හුකනව හරී
අනුර අයිය මාව නැගිට්ටෝල පිටිපස්සෙන් අරින්න ගත්ත මම නිහාල් අයියගෙ මූනට මූන බලාන මට හුකපු එක පිරිමියෙක්ගෙ මූන බලන් මම තව පිරිමියෙක්ට පුක දීගන ඉන්නව පට්ට සීන් එක
මම පයි පාර කකාම හොදට කෙලින් හිටගන අත් දෙක ඉනෙන් තියා ගත්ත මට පුලුවන් උබ හුකපන් කියන්න වගේ
අනුර බලපන්කො මූ ඉන්න විදිහ මුට ගානක්වත් නෑනෙ නිහාල් අයිය කියනව
මට මොන ගානක් නැද්ද මුන් දෙන්නගෙන් පතුරුයන්න කාල පන ගිහින් ඒත් ඉතින් කොල්ලෙක් උනාම කොච්චර පුකේ ඇරියත් කෙලින් ඉන්න දැන ගන්න එපැයි එහෙමයි කියල අනුර අයියට මල පැන්නොත්
මගෙ පුකෙන් ලේ එන්න ගහයි ඒ නිසා මම මට අමාරුයි හනේ අයිය ආහ්හ් ආහ්හ් ගාල කෙදිරිය දුන්න ඒකෙන් අනුර අයියත් නෝමල් හුකන්න ගත්ත මම නිහාල් අයියගෙ පයිය අරන් අතේ පාර දෙන්න ගත්ත එයා ලන් වෙලා මට තොල දාන්න ගත්ත එයා තොල දානවට වඩා මගෙ මූන ලෙවකනව මගෙ මූන දිහා බලන් nice bitch කියල හිමීට කම්මුලට එකක් දුන්න හිමින් දුන්නට වැදුන ඒක මට තරු පේන්න ආයි තොල දාල මූන ලෙව කාල දුන්න කම්මුලට මේක හරියන් නෑ මම පාත් වෙලා ගත්ත නිහාල් අයියගෙ එක කටට අනුර අයිය එක දිගට දෙනව මගෙ පුක පැලෙන්න ටිකක් ඇරල මාව තද කල්ල අල්ලන් ඉදන් බඩු ටික යැව්ව කොන්ඩම් එක තිබුනත් මට රස්නෙට තේරුන මම නිහාල් අයියගෙ එක කටට ගන්න එක නවත්තල කෙලින් උනා මොකෝ මල්ල මේක ගනින් බඩු යනකල්
අයියෙ මහන්සියි අනේ
මම යන්නත් ඕනිනෙ wash එකක් දාන්නත් ඕනි
නිහාල් උබත් wash කරන්න ඕනි නේද මේක අරන් පලයන් bathroom එකටනිහාල් අයිය මාවත් අරන් බාත්රූම් බැස්ස මාව නාවල එයා සබන් ගාන්න ගත්ත මම එයාගෙ සබන් ගෑව එයා මගෙ තට්ට හොල්ල හොල්ල මල්ල උබේ ඇග මාර සිනිදුයිනෙ ගෑනියෙක්ගෙ වගේ
මම එයාට හිමීට අතේපාර දිදී කිව්ව අයියනන් නියම පිරිමියෙක් කියල අයිය නෙමෙයි බන් අපි දැන් වයසයි අන්කල්ලු
එහෙම හරි නෑනෙ
මොකෝ කොල්ලො හරි නැත්තෙ උබ දුන්න සැපට උබ ඕන විදියට කියපන්
මම සැපදීල මෙහෙම ඉන්නව මිසක් මෙහෙම උසමහත
වස පාට මිනිහෙක් කීකරු වෙයිද කොල්ලෙක්ට මාත් හිතුව මම කටට ගන්න නැමෙන්න හදන කොට නෑ උබේ පුක හොදයි ඒකට හුකනව කියල කියාගන මාව හරෝල ශවර් එක යට බිත්තියට තිබ්බ තියල මගෙ බෙල්ලෙන් අල්ලන් බැස්සුව පයිය ඒ අතරෙ ශවර් දාල දෙන්නම නෑවෙන්න ඇරිය ශවර් එකේ වතුර බේරීගන උගෙ පයියෙන් මගෙ හිල ඇතුලට එනව යනව මාර චූන් එහෙම කාපු කොල්ලො දන්නව ඇතිනෙ ඒක
ඒ හිමින් ගහපන් බන් මෙහෙටත් ඇහෙනව සද්දෙ අනුර අයිය එලියෙ ඉදන් කෑගහනව
යකෝ මගෙ පුකට වදින සද්දෙ එච්චර ඇහෙනවද මාරයිනෙ කිව්ව කියල මුගෙ හිමින් ගැහිල්ලක් නෑ එලෙසමයි මාත් චූන් එකට පුක දික් කරන් හිටිය වතුරයි පයියයි සද්දෙයි සුපිරි සැපක් මට දුන්නෙ අනික එක අතකින් මගෙ බෙල්ල අල්ලන් අනිකෙන් මගෙ ඇගම පිරිමදින
නිහාල් මේක හරියන් නෑ බන් මට ඉන්ඩ බෑ ඔය සද්දෙට මාත් එනව කියාගෙන අනුර අයියත් ආව බාත් රූම් ඒකෙ දොර නිකන් හිර වෙන්නෙ තල්ලු කලාම ඇරෙනව අනුර අයිය එනකොට නිහාල් අයිය එකඅතකින් මගෙ බෙල්ල මිරිකන් අනිකෙන මගෙ අත් දෙක පිටිපස්සට තියල තද කරන් හුසෙන් බෝල්ට් වගේ එකසිය ගාන්ට මගෙ පුක පලනව කෑගගහ මූ ගහනබ්ගැහිල්ල මාර
සැරයි අනික අල්ලන් ඉන්න විදිහට නෝ හෙල්ලුම් අනුර අයියට මේක දැකල හොල්මන් වගේ එක දිකට විනාඩි දෙකක් විතර අනුර අයිය ඉස්සරහම මට ගහල පුකේම බඩු යැව්ව

Comments

Popular posts from this blog

සාරි ජැක

අද  sinhala wal kathava  මගෙන්.මේක උනේ අවුරුදු එක හමාරකට විතර කලින්.හවස් වෙලාවක මම class ඇරිල ගෙදර එන ගමන්.ගාල්ලෙ #### සර් ගෙ chemistry පන්තියට ගිහින් තමයි ආවේ.එදා පොඩි වැහි ගතියකුත් තිබ්බ ඒ නිසාද මන්ද මාතර ගාල්ල බස් එකේ වෙනදට වඩා මාර විදියට ලෝඩ් එක වැදිල තිබ්බ. මාත් මරෙන් පොරෙන් යන්තම් බස් එකට නැග ගත්තෙ.කොහොම හරි පුඩ් බෝඩ් එකේ තමයි එල්ලෙන්න උනේ. වැටෙන්න ඔන්න මෙන්න තියා එල්ලිලා ඉද්දිම බස් එක ඇද්දුව. කොන්ද කෑ ගහනව උඩට නගින්න නගින්න කියල.නන්ගින්න තියා ඇගිල්ලක් වත් ගහන්න ඉඩ නෑ බස්. එකේ. මේ අතරෙ අවුරුදු 27ක විතර සාරියක් ඇද ගත්තු අක්ක කෙනෙක් බස් එක්කේ එල්ලෙන්න පුල් ට්‍රයි එක දෙනව.ලස්සන සුදු ටොයිස් කෑල්ලක්.මෙයා බස්සෙකේ එල්ලෙන්න ගිහින් වැටුනොත් පවු නිස මම ඉඩ දීල යන්තම් එයාව පුඩ් බෝඩ් එකට දාගත්ත. බස් එක පිටත් උනා. මට මිහිරි ඇපල් සුවදක් වගේ දැනෙන්න ගත්ත.ඒක ආවේ අර කලින් නැගපු අක්කගෙන්.එයාගෙ සෙන්ට් එක මාර සුවදයි.ඒක තමයි මට දැනුනෙ. අක්ක හිටියෙ ෆුඩ් බෝඩ් එකේ මම හිටපු පඩියට උඩින් එකේ. මට පේන්නෙම එයාගෙ රවුම් පුක. she was very sexy in sinhala wal katha. මාරම සෙක්සි ගතී. කොකා කෝලා බෝතල් ශේප

වෘත්තීය ජැක් ගසන්නෝ.

මම නම් මචන්ල ඉස්සර ජැක් ගහන්න ඇබ්බැහි වෙලා වගේ හිටියෙ. A/L කරන කාලෙ.   :-\ මම උඩේ පන්ති යන ටයිම් වලට බස් කට කපල කෙල්ලො.., කොල්ලො විතරක් නෙවෙයි අන්කල්ලත් ජැක ගහන්නම බලන් බස් එකට නගින් උන් ඉන්නව.  8) ඒ අතර කෙල්ලො පිරිසකුත් ඉන්නව ජැකක් සෙට් වේවීදෝ කියාගෙනම බස් එකට නගින්. වෘතීය මට්ටමෙන් ජැක් ගහන පොරවලුත් මන් දැකල තියෙනව. උන් මාතර-වැලිගම වගේ කට කපල A/L කෙල්ලො පිරෙන බස්වලට නගින්නෙ සරම ගහල. බස් එකේ මැද හරියට පට පට ගාල නැගල.බස් එක ලෝඩ් වෙද්දි හොද පුකක් හොයන් හේත්තු වෙනව. ………….ජැක් කාරයො බස් එකේ ඉස්සරහින් තමයි නගින්නෙ.   මං දවසක් Bio clz එකට යන්න මාතර බෝදිය ලගින් බස් එකට නැග්ග.එතන හෝල් එකෙන් A/L උන් ගොඩක් බස් එකට නගිනව. බස් එක ආයෙ ටින් කලා වගේ තමයි. ඔන්න මාත් ජැකක් ගහන්න හිතන් ලයින් කෙල්ලෙක්ව නෝට් කරන් ඒකිගෙ පස්සෙන්ම තමයි බස් එකට නැග්ගෙ. ඒකි ඩෙනිමක් ගහල හිටියෙ. හෝල්ට් එකේදි මන් ඒකිට පොඩි ලයින් එකක් දුන්නත් එක්ක. ඒ නිසා මට එච්චර මෙවුව එකක් ආවෙ නෑ,කෙලින්ම ඒකි හිටගෙන හිටපු තැනටම ගිහින්.ඒකිගෙ පිටිපස්ස පැත්තෙන් හිටිය. ඒකි පට්ට සුදු කිරි ටොයිස් කෑල්ලක්.පුක වගේම ගැටත් පට්ට  :-* බෝල පුක ඩෙනි