Skip to main content

Sinhala wal katha – බෝඩිමේ නංගී

Sinhala wal katha – බෝඩිමේ නංගී


sinhala wal katha staring.. මගේ නම මහේශ්.මම ප්‍රයිවට් බැන්ක් එකක වැඩ කරන්නෙ.ගෙදර ඉදන් මම වැඩට ගියත් කාලයක් වැඩ කරගෙන යනකොට මට ගාල්ලට ට්‍රාන්සර් එකක් හම්බ උනා.ඉතින් මට බෝඩිමක් හොයාගන්න උනා.මට යාලුවෙක්ගෙ මාර්ගයෙන් හොද තැනක් සෙට් උනා.එහෙ හිටියෙ මට වඩා අවුරුද්දක් බාල නන්ගි කෙනෙකුයි.ඇන්ටි කෙනෙකුයි අන්කලුයි විතරයි.අන්කල්ටනම් ටිකක් වයසයි.එයාට පුතෙකුත් ඉන්නවලු.මැරි කරලලු.මම නම් දැකලා නෑ. රටලු ඉන්නෙ.කොහොම උනත් මෙතන ගොඩක් හොද තැනක්.කෑමත් එක්කම බෝඩිමේ කියන්න වරදක් තිබ්බෙ නෑ.sinhala wal katha bodim’s story.

මෙහෙම ටික කලක් යනකොට මෙහෙ බෝඩිමේ අය වාර්ශිකව දෙන දානයකට කුරුනෑගල ආරන්‍යයකට යන්න ලෑස්ති උනා.මම බෝඩිම්කාරයෙක් උනාට එයාලට නම් පවුලෙම කෙනෙක් වගේ.ඒ නිසා මටත් යමු කිවුව.මමත් ඉතින් බෑ කියන්න බැරි හින්ද නිවාඩුවක් දාල යන්න ලේස්ති උනා. අපි ගියේ වෑන් එකක.දානෙ එහෙම දීල අපි එන්න පිටත් උණා.
යනකොට මම තනියම පිටිපස්සෙ සීට් එකේ හිටියෙ.ඒත් එනකොට බෝඩිමේ නංගිත් මගේ සීට් එකේ ඇවිත්.මමත් ඉතින් කමක් නෑ කියලා එයා එක්ක ආවා. ටික වෙලාවක් යද්දි නංගි මගෙන් ඇහුව අයියේ මම අයිනෙ සීට් එකට එන්නද කියල.මම ඉතින් වැඩිය හිතන්නෙ නැතුව හා කියල දුන්න. ටික වෙලාවක් ගියාම මේකිට නින්ද ගිහින් මගේ කරට කඩන් වැටෙනව.මං මං ට්ක වෙලාවක් නංගිගෙ මූන දිහා බලන් හිටිය.ඒකිගෙ මූන දිහා බලන් ඉන්නකොට මට ඒ මූන ඉබින්න ආසා හිතුනත් මං ඒක අමාරුවෙන් නවත්වා ගත්තා.ඒකිගෙ මූන දිහා බලන් ඉන්නකොට මගේ මල්ලි නගිනව වගේ මට දැනුනා.මං බයෙන් බයෙන් වගේ හෙමින් න\ගිගෙ කර වටේ අතක් දැම්මා මේකිත් නින්දෙන් උනත් මට තවත් තුරුල්නා.වෑන් එකේ හැමෝම නිදි නිසා අපි දෙන්නා ගැන කාටවත් එච්චර ගානක් නෑ.
sinhala wal katha

sinhala wal katha – bodime nangi

මන් නංගිව තුරුල් කරන් ඉන්නකොට ටිකකින් එයාට ඇහැරුනා.එයාමේ නම චමී.එයා ඇහැරිලා එහෙමම මගේ දකුනු අත ඉබින්න ගත්ත.මටත් මාරම චූන්.මං හිතින් හිතපුවා මට දැණ් හම්බ වෙයි කියල මට හිතුනා.මං එයාගෙ පැත්තට බර වෙලා එයාගෙ කම්මුල් ඉබින්න පටන් ගත්ත.මේකි දැන් ගොඩක් ආසාවෙන් ඉන්නෙ කියල මට ඒකිගේ දැගලිල්ලෙන් දැනුනා. මේකි දගල දගල මට තවත් තුරුල් උනාඅ.එයා එහෙමම මගේ අත බදාගෙන කිස් කරන්න ගත්තා.මම එහෙමම චමීගෙ ඔලුව ඉබගෙනම හිටියා.මම ටිකෙන් ටික චමීගේ කම්මුල් දෙකයි ඇසුයි කිස් කරන්න ගත්ත. චමීගෙන් විරුද්දත්වයක් නැති නිසා මට තේරුනා ඒකිගෙන් විරුද්දත් වයක් නෑ කියල.ඒකි දැන් හොදටම ෆෝම් වෙලයි ඉන්නෙ.
මම මූන පහත් කරල චමීගෙ තොල් කිස් කරන්න ගත්ත.අපි මෙහෙම විනාඩි 15ක් විතට තොල් කිස් කරගත්ත.චමිත් හොද බඩුව.ඒකිත් කිස් කරන කොට හොදට ඉන්නව. මම චමීගෙ තොල් පුපුරු ගහන සයිස් එකට කිස් කලා. ඒකිත් කෙදිරි ගගා දගල දගල මට තොල දෙනව.ඒකෙන් ෆෝම් උන චමී මගේ දිව සූප්පු කරන්න ගත්තා,මටත් දැන් මාරම ෆන්.මගේ මල්ලි කලිසම පුපුරන ගානට.මම හෙමින් චමීගෙ අත අරගෙන මගේ මල්ලිගෙන් තිබ්බ.මේකිත් කලිසම උඩින් උනත් සොෆ්ට් විදියට අත ගාද්දි මට වෑන් එකෙදිම මේකිට ගහන්න හිතුනා.
තොල් උරන එක නතර කරපු මම ඒකිගෙ කං පෙති සූප්පු කරා.මේකි දැන් ඇඹරෙනවා.මේකි දැන් මාව බදාගෙන මගේ පිට හූරනවා වගේ.හූර හූර මගේ ඇගේ නගින්න හදනවා වගේ.මමත් අත් දෙකෙන්ම චමී නංගිව බදාගෙන කන් පෙති කිස් කර කර සූප්පු කලා. අපි දෙන්නම දැන් හොදටම ෆෝම් වෙලා.මට මාර සැප දැන්.මම චමීගෙ බෙල්ල ටිකක් වෙලා කිස් කරල් ඔලුව පහලට ගෙනත් එයා ඇදගෙන හිටිය බ්ලවුස් එකේ උඩ බොත්තම් දෙකක් පන්නලා බ්‍රා එක පිටින්ම ඒකිගෙ තන් දෙක කිස් කලා.මම ඒකිගේ කනට කරලා ඇහුවා ඔයාගේ කුක්කු ටිකක් බොන්නද පැටියෝ කියලා.මට දැන් මාර සතුටුයි.
මං දැන් කෙල්ලගෙ එක තනයක් උරන ගමන් අනිත් තනය ආදරයෙන් අත ගානව.චමීත් ආ උරන්න පැටියෝ කිය කියා කෙදිරි ගගා මගේ ඇගටම බර වෙනව.මම දැන් තන් දෙකම එලියට ඇදන් කුක්කු බොනවා.මල්ලි දැන් තෙත් වෙලා ටික ටික.ඒක හොදටම නැගලා.චමීගෙ තන් දැන් ගල් ගෙඩි වගේ වෙලා.මටත් ආසාවේ බෑ.මාරුවෙන් මාරුවට ඒකිගෙ තන් දෙකම මම උරලා බ්ලවුස් එක උස්සලා ඒකිගෙ සුදු බඩ කිස් කරන්න ගත්තා ශැන් මට අමර සැප.මේකි මටම මවපු එකියක් කියල මට හිතුනා.
චමී නංගි ඇදලා හිටියෙ ඩෙනිමක්.මම ඩෙනිම උඩින්ම ඒකිගෙ නංගියව කිස් කරා.මේකි දැන් මගේ ඔලුව ඒකිගෙ නංගිට තව තවත් තද කරනව.ඒකෙ රස්නෙ මගේ මූනට දැනෙන කොට මම තව තව ඒකිගෙ නංගිව කිස් කර කර බ්ලවුස් එක අස්සෙන් අත දාල ඒකිගෙ තන් මිරිකුවා.එතකොට මට එයාගෙ ඩෙනිමෙ බොත්තම පන්නල ඩුන්නා.මම හෙමින් ශිප් එක ඇරලා එයාගෙ පෑන්ටියත් එක්කම නංගියව මිරිකුවා.මං චමීගෙ අත අරන් මගේ මල්ලිගෙන් තිබ්බා.ඒකි ඒක හයියෙන් අල්ලගත්තා.මමත් මගේ ඩෙනිමෙ බෙල්ට් එක බුරුල් කරලා බටන් එක පන්නල දුන්නා.මේකි මගේ ජොකාගෙන් මගේ මල්ලිව ගානට එලියට ගත්තා.මං ඒකිව එහෙමම නවලා මගේ මල්ලිව ඒකිගෙ කටේ එබුවා.චමී දැන් අයිස් එකක් කන පොඩි එකෙක් වගේ ආසාවෙන් මගේ එක ලෙවකනව.මමත් එයාගෙ උගුරටම මගේ පයිය එබුවා.මගේ එකා දැන් හොදටම නැගලා.ඒකෙන් ජූස් ටිකකුත් ඇවිත්.චමී ඒවා එහෙමම කටට අරන් ආසාවෙන් ගිල්ල.sinhala wal katha drinking.
sinhala wal katha

Sinhala wal katha

චමීගෙ එකේ මයිල් මගේ අතට හොදටම අහු වෙනවා.මට දැන් ආසාවේ බෑ. මගේ මල්ලිව ඒකිගෙ ඇතුලෙ දාල අරින්න මට හිටුනා.ඒත් ඒකි තාම සීල් පිට නිසා මම ඒ ආසාව එහෙමම යටපත් කරගත්තා.
මගේ ටොප් එකත් දැන් එලියට් ඇවිත්.චමී ඒක තොල් වලින් තද කර කර සූප්පු කර කර උරනවා.මම එහෙමම නැවිලා චමී නංගිගෙ ඔලුවට ලොකු කිස් එකක් දුන්නා.චමී දැන් මගේ මල්ලි උඅරන ගමන් ඒක ඉස්සරහට පස්සට කරකවනවා. මගේ පයිය දැන් පුපුරන සයිස් එකට ලොකු වෙලා.ඒකි මගේ ඇට දෙක අතගගා මල්ලි සූප්පු කරනවා.ආසාව වැඩි කමට මට යන්න ආවා.මම චමීගෙ ඔලුව මගේ මල්ලිගෙන් අයින් කරල ඔක්කොම වෑන් එකේ සීට් එක උඩට විද්දා.ඇග පන නැති වෙලා වගේ ගියා.මම එහෙමම චමී නංගිගෙ ඇගට වැටුනා.(sinhala wal katha)ඒකි දැන් වෑන් එකේ  සීට් එක ඒකිගෙ ලේන්සුවෙන් පිහ දාල සුවද බැලුවා.
ඔහොම  කොහොම  හරි  වැඩ  ඉවර  වෙලා  ගෙදරට ලං උනා. බහින්න හදන කොටම චමී මගේ කම්මුලට කිස් එකක් දීල කිවුව අද රෑට මගේ ඇදට එන්න පැටියෝ කියල.මටත් ඉතින් තව සැප ඕනෙ නිසා මම උඩින්ම කැමති උනා.ඒකි කිවුවා අම්මල නිදාගත්තට පස්සෙ මම කෝල් එකක් දෙන්නම් කියල.
ගෙදර ඇවිත් සතුටටත් එක්ක මම හොදට නා ගත්තා.නාල කාල මම සරමකුත් ඇදල රෙඩි වෙලාඅ හිටියෙ චමීගෙ කෝල් එක එනකන්.අද නම් කොහොම හරි පුකේ අරිනවා කියල මම හිතාගත්තා.රෑ 10.30 ට මට චමීගෙන් මැසේජ් එකක් ආවා හිමි මගේ රූම් එකට එන්න පැටියෝ කියලා.
මමත් රෙඩි වෙලානෙ හිටියෙ.කිවුව වගේ චමීගෙ රූම් එකට ගියා.මම යනකොට චමී නයිටියකුත් ඇදගෙන ඇදේ උඩුබැලි අතට නිදි මං එනකන්.





මම එහෙමම චමීගෙ ඇග උඩට වැටුනා.ඒ වැටියා අපි දෙන්නා තොල් සූප්පුවක් දාන්න පටන් ගත්තා.මම චමීගෙ උඩුතොල අල්ලගෙන හොදට තොල දානවා.මේකිත් හොදට දෙනවා.මමත් ඉතින් ඒකිගෙ ඇග උඩ නැගලා හොදට තොල දාන්න ගත්තා.ඒ ගමන චමී මගේ දිව සූප්පු කරන්න ගත්තා. වෑන් එකේ වගේ නොවේ.ඇදේ නිසා හොදට ලේසි අපි දෙන්නා මාරුවෙන් මාරුවට උපරිමයෙන් තොල් දැම්මා.sinhala wal kath on sucking scene–
දැන් මගේ මල්ලි හොදටම නැගලා කෙලින් වෙලා. ඒක චමීගෙ ඇගේ ඇනෙනව.එයාට නම් අවුලක් නෑ වගේ.මම චමී ඇදල හිටිය නයිටියේ හවුස්කොට් එකේ ගැටය ලිහුවා.චමී ඒක ගලවලා දැම්මා.චමි ආයෙ මාව බදාගෙන මගේ සරම පිටින්ම මගේ මල්ලිව අතගානව. මට නිකන් පිස්සු වගේ.
එයා බ්‍රා එකක් ඇදල නැති නිසා නයිටියට හොදට තන් දෙක පේනවා.මම තන් දෙක මාරුවෙන් මාරුවට මිරිකලා නිපල් මිරිකුවා. ආඅතල් එක වැඩි කමට චමී නංගිගෙ නිපල් උල් වෙලා.මම නයිටිය උඩින් පාත් කරලා ඒව සූප්පු කරන්න ගත්ත.එතකොට චමී මාව පෙරලගෙන මගේ ඇග උඩට ඇවිත් එයාගෙ තනක් සම්පූර්නයෙන්ම මගේ කටේ එබුවා.එහෙම ටිකක් වෙලා කිස් කරලා මම චමීගෙ නයිටියත් ගලවලා දැන්මා. දැණ් ඒකි අමු හෙලුවෙන්.මේ රන් කද මගේ නේද කියල හිතලා මම එයාගේ මුලු ඇගම කිස් කරන්න ගත්තා. චමී නංගි ඇස් පියාගෙන මට ඉඩ දුන්නා.මම චමීව සම්පූර්නයෙන් ඇදේ හාන්සි කරවලා එයාගේ අත් උස්සල කිහිලි කිස් කරන්න ගත්තා.එවාගෙ මයිල් පිරිලා.ඒවාගෙන් ආපු දාඩිය සුවදට මාව මත් උනා වගේ දැන් චමීගෙ කිහිලි මගේ කෙල වලින් නැහැවිලා. එයාගෙ කිහිලිවල මයිල් මම දත් වලින් ඇද ඇද ලෙව කනකොට චමී නංගි කෙදිරි ගෑවා.එයාගෙ කෙදිරිය මගේ ආසාව තවත් වැඩි කරා.
මම  ලෙවකකා  එයාගෙ  ඇග  දිගේ  මගේ  දිව  පහලට  අරන් ආවා. ඒ ඇවිත් ආයේ එයාගෙ තන් ඉරිවා.එතකොට චමී කෙදිරි ගගා උරන්න මගේ පැටියෝ උරන්න කිය කියා මාරුවෙන් මාරුවට 2ම මගේ කටේ එබුවා.මම එයාගෙ නිපල් වික විකා තන් ඉරුවා.මේ විදියට චමී නංගිගේ කුක්කු 2ම මාරුවෙන් මාරුවට ගොඩක් වෙලා උරපු මම පහලට ඇවිත් චමීගෙ බෝලයක් වගේ බඩ ලෙව කකා කිස් කරන්න ගත්තා.මේකි කෙදිරි ගගා ඇබරෙනකොට මම එයාගෙ බුරියට දුවෙන් හොද ආතල් එකක් දුන්න. දැන් එයාගෙ බුරිය මගේ කෙල වලින් වැහිලා.මම බඩ හැමතැනක්ම ලෙව කකා කිස් කර කර පහලට ආවා.එතකොටයි මම දැක්කෙ චමීගෙ පෑන්ටිය හොදටම තෙත් වෙලා කියල.මම එයාගෙ පැන්ටිය ගලවල.ඒ ජූස් ලෙවකන්න ගත්තා. ලෙව කාල කලව දිගේ කිස් කරලා පහලට ඇවිත් එයාගෙ කකුලෙ ඇගිලි ලෙව කන්න ගත්තා. කෙල්ල හොදටම ෆෝම් වෙලා,මම ආයෙ උඩට ඇවිත් මයිල් වලින් පිරුනු චමිගේ නංගිව ඉබින්න ගත්ත.මේ වදයක් අහු උන වලහෙක් වගේ මම ඒක ලෙව කන්නයි උරන්නයි ගත්තෙ ඉවසිල්ලක් නැතිව.ඊට පස්සෙ මම කොට්ටයක් අරන් ඒක එයාගෙ කොන්ද උස්සල යටින් තිබ්බ.එතකොට මට එයාගෙ පිටිපස්සෙ හිලත් හොදට පේනව.මම මාරුවෙන් මාරුවට චමීගෙ හිල් දෙකම ලෙව කෑවා.එයා මගේ ඔලුවෙන් අල්ලල මාව තවත් එයාගෙ නංගිට තද කරන කොට මටත් ඉන්නම බැරි උනා. මම වික විකා එයාගෙ නංගිව ආසාවෙන් කිස් කරා.මේ වගේ ටික වෙලාවක් උරනකොට මට චමී නංගි කිවුවා ඇදේ හාන්සි වෙන්න කියලා.
sinhala wal katha intermissionමම හාන්සි උනාට පස්සෙ එයා වාඩි වෙලා එයාගෙ නංගි මගේ මූනෙ අතුල්ලන්න පටන් ගත්ත. ඒත්  එක්කම  එයාගෙ  නංගිගෙන් ආපු ජූස් ගොඩක් මගේ මූනට වැටුනා. මම ආසාවෙන් ඒ ඔක්කොම ලෙව කකා ගිල්ලා. ඊට පස්සෙ එයා එහෙමම නැවිලා මගේ මල්ලි ලෙව කන්න ගත්තා.දැන් එයාගෙ නංගි මගේ කටේ.මගේ මල්ලි එයාගෙ කටේ.දැන් මගේ ටොප් එක වටේ දිව දික්කර කර චමී මගේ මල්ලි ලෙව කනවා. එයාගෙ තොල් වලට මගේ මල්ලි තද වෙනකොට නිකන් පුපුරයි වගේ.මල්ලි උරන ගමන් එයා මගේ ඇට දෙක මිරිකනවා.මෙහෙම කරනකොට මට යන්න වගේ ආවා. ඒක මං චමීට කිවුවට පස්සෙ එයා මගේ මල්ලිව කටින් අයින් කරලා ඇට දෙක උරන්න ගත්ත.එතකොට පුදුම ආතල් එකක් දැනුනෙ.ඇට දෙක උරන ගමන් එයා මගේ පුකේ හිලත් ලෙව කෑවා.එයාගෙ වැඩ නිසා මට යන්තමට කෙදිරි ගෑවෙන්න ගත්තා-sinhala wal katha.
ඊට පස්සෙ මම චමී නංගිව ඇදේ හාන්සි කරවලා මගේ මල්ලිගෙ ටොප් එක චමීගෙ නංගිගේ අතුල්ලන්න ගත්ත. කෙල්ලත් හොදටම ෆෝම් වෙලා කෙදිරි ගගා මාව පහුරු ගාන්න ගත්තා.එයා කිඋව ඇතුලට නම් දාන්න එපා රත්තරන් මගේ තාම කැඩිලා නෑ කියල. මම කිවුව ඔයාගෙ අකමැති දේවල් මම කරන්නෙ නෑ පැටියෝ කියලා.මම ආයෙමත් චමී නන්ගිගෙ තොල් උරන්න ගත්ත.
ඊට පස්සෙ චමී මගේ මල්ලිව එයාගෙ පුකේ හිලට තියල ඕක පලා දාපන් මගේ පැටියෝ කිඋවා.ඒ කියනවත් එක්කම මම මගේ මල්ලිගෙ ටොප් එක හෙමින් හෙමින් චමී නංගිගෙ පුකට බැස්සුවා.කෙල්ල අඩන්න වගේ කෙදිරි ගානවා.කොහොම හරි මම මල්ලිගෙ ඔක්කොම එයාගෙ පුකට බැසූව.දැන් මම ඉවසිල්ලක් නැතිව ඒකිට පුකේ අරින්න ගත්තා.එහෙම ටිකක් කරලා මම මල්ලිව චමීගෙ හිලෙන් එලියට අරන් ආයෙමත් චමීගෙ කටේ එබුවා.මේකි ඒක පිස්සුවෙන් වගේ උරන්න ගත්තා.ඒත් එක්කම මගේ මල්ලිව පුරවලා ආපු ටික අරගෙන මම කෙල්ල ඇදේ දිගා කරවලා ඒකිගෙ ඇගට දැම්මා.එතකොටම චමීගෙ හිල පිරෙන්න ජුස්ස් එනවා මම දැක්කා.මම ආසාවෙන් ඒ ඔක්කොම ලෙව කෑවා.
මහන්සියටත් එක්ක අපි දෙන්නා ආයේ තුරුල් වෙලා තොල් උරන්න්න ගත්ත.
දැන් මම හැමදාම මේ විදියට චමී නංගි එක්ක සතුටු වෙනවා.එයා මට හැමදාම අලුත් අලුත් සෙල්ලම් පෙන්නනවා.
මෙම උපුටා ගැනීමකි.

Comments

Popular posts from this blog

සාරි ජැක

අද  sinhala wal kathava  මගෙන්.මේක උනේ අවුරුදු එක හමාරකට විතර කලින්.හවස් වෙලාවක මම class ඇරිල ගෙදර එන ගමන්.ගාල්ලෙ #### සර් ගෙ chemistry පන්තියට ගිහින් තමයි ආවේ.එදා පොඩි වැහි ගතියකුත් තිබ්බ ඒ නිසාද මන්ද මාතර ගාල්ල බස් එකේ වෙනදට වඩා මාර විදියට ලෝඩ් එක වැදිල තිබ්බ. මාත් මරෙන් පොරෙන් යන්තම් බස් එකට නැග ගත්තෙ.කොහොම හරි පුඩ් බෝඩ් එකේ තමයි එල්ලෙන්න උනේ. වැටෙන්න ඔන්න මෙන්න තියා එල්ලිලා ඉද්දිම බස් එක ඇද්දුව. කොන්ද කෑ ගහනව උඩට නගින්න නගින්න කියල.නන්ගින්න තියා ඇගිල්ලක් වත් ගහන්න ඉඩ නෑ බස්. එකේ. මේ අතරෙ අවුරුදු 27ක විතර සාරියක් ඇද ගත්තු අක්ක කෙනෙක් බස් එක්කේ එල්ලෙන්න පුල් ට්‍රයි එක දෙනව.ලස්සන සුදු ටොයිස් කෑල්ලක්.මෙයා බස්සෙකේ එල්ලෙන්න ගිහින් වැටුනොත් පවු නිස මම ඉඩ දීල යන්තම් එයාව පුඩ් බෝඩ් එකට දාගත්ත. බස් එක පිටත් උනා. මට මිහිරි ඇපල් සුවදක් වගේ දැනෙන්න ගත්ත.ඒක ආවේ අර කලින් නැගපු අක්කගෙන්.එයාගෙ සෙන්ට් එක මාර සුවදයි.ඒක තමයි මට දැනුනෙ. අක්ක හිටියෙ ෆුඩ් බෝඩ් එකේ මම හිටපු පඩියට උඩින් එකේ. මට පේන්නෙම එයාගෙ රවුම් පුක. she was very sexy in sinhala wal katha. මාරම සෙක්සි ගතී. කොකා කෝලා බෝතල් ශේප

වෘත්තීය ජැක් ගසන්නෝ.

මම නම් මචන්ල ඉස්සර ජැක් ගහන්න ඇබ්බැහි වෙලා වගේ හිටියෙ. A/L කරන කාලෙ.   :-\ මම උඩේ පන්ති යන ටයිම් වලට බස් කට කපල කෙල්ලො.., කොල්ලො විතරක් නෙවෙයි අන්කල්ලත් ජැක ගහන්නම බලන් බස් එකට නගින් උන් ඉන්නව.  8) ඒ අතර කෙල්ලො පිරිසකුත් ඉන්නව ජැකක් සෙට් වේවීදෝ කියාගෙනම බස් එකට නගින්. වෘතීය මට්ටමෙන් ජැක් ගහන පොරවලුත් මන් දැකල තියෙනව. උන් මාතර-වැලිගම වගේ කට කපල A/L කෙල්ලො පිරෙන බස්වලට නගින්නෙ සරම ගහල. බස් එකේ මැද හරියට පට පට ගාල නැගල.බස් එක ලෝඩ් වෙද්දි හොද පුකක් හොයන් හේත්තු වෙනව. ………….ජැක් කාරයො බස් එකේ ඉස්සරහින් තමයි නගින්නෙ.   මං දවසක් Bio clz එකට යන්න මාතර බෝදිය ලගින් බස් එකට නැග්ග.එතන හෝල් එකෙන් A/L උන් ගොඩක් බස් එකට නගිනව. බස් එක ආයෙ ටින් කලා වගේ තමයි. ඔන්න මාත් ජැකක් ගහන්න හිතන් ලයින් කෙල්ලෙක්ව නෝට් කරන් ඒකිගෙ පස්සෙන්ම තමයි බස් එකට නැග්ගෙ. ඒකි ඩෙනිමක් ගහල හිටියෙ. හෝල්ට් එකේදි මන් ඒකිට පොඩි ලයින් එකක් දුන්නත් එක්ක. ඒ නිසා මට එච්චර මෙවුව එකක් ආවෙ නෑ,කෙලින්ම ඒකි හිටගෙන හිටපු තැනටම ගිහින්.ඒකිගෙ පිටිපස්ස පැත්තෙන් හිටිය. ඒකි පට්ට සුදු කිරි ටොයිස් කෑල්ලක්.පුක වගේම ගැටත් පට්ට  :-* බෝල පුක ඩෙනි

ඒ කාගෙද අයියෙ කාගෙද තොගෙ

ඔන්න AL results එනකල් පොඩි dip එකකට ගියා ඔය වෙන කොට නන් මගෙ xx හොදට පදම් වටේ ගියෙ නැතත් ඉන්න දෙතුන්දෙනාගෙන් හොදට වදිනවන්නෙ මායි යාලුවො දෙන්නෙකුයි class යන්න පටන් ගත්තත් උන් හැලුන මම class ඇරිල එන්නෙ තනියම ගොඩ්ක් වෙලාවට දවසක් දෙකක්  මට ජැකක් ගහපු අයිය කෙනෙක් අයියද අන්කල්ද මන්ද 40 ක විතර පොරක් මාත් එක්ක හෝල්ට් එකේ ආගිය තොරතුරු කතා කලා ඌ බැදල නෑ කොලබ වැඩ පොඩි ගෙයක් අරන් රෙන්ට් එකට ඉන්නෙ අපේ ගෙවල්වලට මෙහා එකම බස් එක යන පාරෙ මෙන්න දවසක් මම හෝල්ට් එකේ ඉන්නකොට මූ කාර් එකක ඇවිත් මට කතා කලා මාත් ඉතින් බස් වල චාටර් කන් නැතුව මේකෙ ගිහින් ඉතුරුටික බස් එකේ යනව කියල හිතන් කාර් එකේ නැග්ග නැගල ඇද්දුව විතරයි මූ මගෙ ඩෙනිමට උඩින් ගල අත ගෑව මම උගෙ අත අයින් කලා මොකෝ මල්ලි කැමති නැද්ද නෑ අයිය drive කන්නවනෙ ඒ කියන්නෙ අකමැත්තක් නෑ මම ලාවට හිනා වුනා මොකෝ මල්ලි යමුද අපේ ගෙවල් පැත්තෙ සැපක් ගන්න මම මොකුත් නොකිය බිම් බලා ගත්ත මේක ටික දුරක් ගිහින් කලින් මූ ඉන්නව කිවුව පාරට හැරෙව්ව මූ හොද පාටයි මගෙ උස ටිකක් මහත ඩයල් එකක් ඒ හැරෙව්ව වෙලාවෙ ඉදන් මගෙ පපුව ඩග් ඩග් ගානවපොර උන්ගෙ ගේට්ටුව ඇරිය පත ගේට්ටුවක් ඒත් ගෙදරනම් එච්ච